Suport i assessorament

L'Ajuntament de Sant Gregori ofereix a les entitats del municipi un assessorament i acompanyament per part d'una gestoria especialitzada en quan a les obligacions tributaries i a diferents documents d'obligat compliment. Alguns d'aquests documents es poden tràmitar de forma gratuïta i/o altres a un preu tancat.
Les entitats que poden beneficiar-se d'aquest servei són dels àmbits: culturals, juvenils, esportives, educatives o de lleure. Entitats sense ànim de lucre i donades d'alta al Registre d'Entitats Municipal de Sant Gregori (amb seu al municipi).

Les condicions establertes per les entitats del municipi per part de la gestoria que es va adjudicar la prestació de serveis (després de concurs públic) són:

Assessorament i consultes: Gratuït (ho assumeix l'Ajuntament de Sant Gregori).

Impost de societat de l'entitat: Gratuït (ho assumeix l'Ajuntament de Sant Gregori).

Comptabilitat de l'entitat:
Pressupost de l'entitat de menys de 10.000 euros: 150€/any
Pressupost de l'entitat de més de 10.000 euros: 300€/any

Declaracions físcals (Models: 347 / 111  / 190 / 150 / 180, etc...): 200€

Per tal de beneficiar-se d'aquests serveis les entitats del municipi de Sant Gregori s'han d'adreçar a:

SOMER Gestoria i Assessoria
Adreça
Carrer Bonastruc de Porta, 20, 17001 Girona
Web: www.gestoriasomer.cat
Teléfon972 21 13 16 (trucar per concertar cita prèvia).
Comunicar també a aquesta adreça de correu electrònic: ajuntament@santgregori.cat