En directe Ràdio Sant Gregori 107.9 Escolta-la ara!
En directe Ràdio Sant Gregori 107.9 Escolta-la ara!
- Inici>
- Entitats>
- Educatives>
- AFA de l'Escola Agustí Gifre
AFA de l'Escola Agustí Gifre
President/a: Sra. Violeta Cuerda
Secretari/a: Sra. Mar Pujol
Nº de Socis: 260
Adreça: Pl. del Poble s/n
Població: Sant Gregori
Codi postal: 17150
Correu electrónic: afa@afaagustigifre.com
Pàgina web: www.afaagustigifre.com
L’AFA és una part del centre educatiu. És l’entitat que agrupa els pares i mares de l’escola, i que pot estructurar la seva participació al servei del conjunt de la comunitat educativa.
L’AFA treballa amb estreta relació amb l’equip de mestres intentant ajudar-los en el bon desenvolupament de les seves tasques.
FINALITATS
- Donar suport i assistència als membres de l’associació i, en general a la comunitat educativa per tal de millorar la qualitat de l’ensenyament que reben els nostres fills.
- Promoure la participació dels pares dels alumnes en la gestió del centre.
- Fer d’interlocutor amb els mestres i equip directiu per tal d’abordar temes que afectin a tot el col·lectiu de famílies.
- Promoure la representació i la participació dels pares dels alumnes en els consells escolars dels centres públics i concertats i altres òrgans col·legiats.
- Facilitar la col·laboració del centre en les àmbits social, cultural, econòmic i laboral de l’entorn.
- Col·laborar en les activitats educatives del centre i cooperar amb el Consell Escolar en l’elaboració de directrius per la programació d’activitats complementàries, extraescolars o de serveis.
- Promoure les activitats de formació de pares, tant des del vessant cultural com de l’específic de responsabilització en l’educació familiar.
COM COL·LABORA AMB L'ESCOLA
- Aportacions econòmiques per material escolar
- Millores en l’infrastructura de l’escola (menjador, patis,...)
- Ajut econòmic i aportacions a la revista “Estrips i retalls”
- Donant suport al projecte educatiu que es du a terme a l’escola
- Col·laborant en la castanyada, la festa de Nadal i Fi de Curs i el comiat dels alumes de 6è.
ACTIVITATS I SERVEIS
- Servei d’acollida
- Venda de xandalls
- Gestiona l’organització de les activitats extraescolars
- Assegurança per accidents per a totes les activitats que s’organitzen
quines activitats organitza? - Activitats extraescolars vàries destinades a la formació en el lleure
- Article a “Cuadernos de Pedagogia"
- Contribució al “7 en 1” i “Estrips i Retalls"