QUI SOM:
Som un grup de mares i pares que volem treballar conjuntament amb la llar d'infants per millorar l´atenció educativa dels nostres fills.
QUÈ FEM:
Ens reunim periòdicament amb l'equip directiu de la llar i l'Ajuntament per col·laborar en el desenvolupament de les activitats i assegurar el correcte funcionament del curs escolar.
Procurem fer d'enllaç entre les inquietuds de les famílies en temes de l'educació o problemes que puguin sorgir durant el curs escolar i les educadores del centre.
A més a més, també vetllem pel manteniment de les instal·lacions i equipaments, la seguretat i detecció de mancances dintre la llar. Ens organitzem en comissions (menjador, pati, sortides, etc...) per tal de poder vetllar pels diferents aspectes de manera eficaç.
Gràcies a la teva quota organitzem tot un seguit d´activitats lúdiques extres perquè puguin gaudir els vostres fills i filles amb vosaltres:
- Comprem i organitzem la berenada del tió
- Fem la xocolatada de carnestoltes i comprem el material de la disfressa per les famílies i germans/es
- Comprem el material per fer les mones de pasqua
- Comprem el regal de fi de curs a les educadores i als infants
- Subvencionem els transports de les sortides
- Organitzem el curs de piscina dels infants de P2
- Recaudem fonts a partir de la venta de calendaris i loteria
- Organitzem xerrades formatives de temàtica variada per les famílies al llarg del curs escolar
- Organitzem activitats lúdiques que facilitin el coneixement de les famílies
- I amb la quota i va inclosa una samarreta dels escarlets!
Amb la teva col·laboració ÉS POSSIBLE!
Contacte: ampaelsescarlets@gmail.com