EL MÈTODE GRONHOLM
Cia Grup de Teatre Cassanenc (Cassà de la Selva)
Durada: 85 minuts
Autor: Jordi Galceran
Direcció: Marc Ciurana
Quatre candidats a un càrrec directiu d’una multinacional s’enfronten a la part final del procés de selecció. Hauran de realitzar tot un seguit de proves, gens convencionals, pensades per posar al límit la seva capacitat de treballar en equip.
L’obra mostra com l’ésser humà pot sucumbir a l’ànsia de poder, la cobdícia, la insolidaritat o la mentida, i com pot fer aflorar els seus pitjors instints per tal d’aconseguir tot allò que es proposa. El Mètode Grönholm és una de les obres més aclamades de Jordi Galceran. Una comèdia traduïda a una multitud d’idiomes que no
deixa indiferent.
27 de setembre a les 19:00 h
PERFECTES DESCONEGUTS
Cia El Drac (La Bisbal d'Empordà)
Durada: 90 minuts
Autor: Paolo Genovese
Direcció: Cristina Juanola
Un grup d’amics de tota la vida es troba per sopar. Un d’ells proposa un joc aparentment innocent: deixar els mòbils sobre la taula i, mentre duri el sopar, escoltar o llegir en veu alta tots els missatges, whatsapps i trucades que arribin.
En una nit d’eclipsi de lluna, la trobada —aparentment entre parelles i amics units i sincers— es trastoca: les caretes cauen i sobre la taula se serveixen veritats incòmodes, secrets inconfessables, traïcions i, per postres, falsedat i decepció. A mesura que avança la nit, surten a la llum mentides amagades que posen a prova les relacions i la integritat de cadascú.
28 de setembre a les 19:00 h
MOLTA MERDA
Cia Teatre Centre d'Arbúcies (Arbúcies)
Durada: 75 minuts
Autor: J. Ferragut
Direcció: Marta Fàbregas
Dues persones molt diferents, amb vides que no tenen res a veure, coincideixen en un lavabo públic. La fatalitat farà que hagin de passar junts una estona que no havien previst en aquell sòrdid indret.
Els dos individus buscaran solucionar el contratemps que els fa restar junts i voldran encarar els problemes de manera molt desigual. La impaciència d’un i l’eixelebrament de l’altre, ens conduiran a una trama de girs inesperats que busca sobretot la complicitat i la riallada dels espectadors.
3 d'octubre a les 20:00 h
CASA DE NINES
Cia Tequatre (Figueres)
Durada: 100 minuts
Direcció: Henrik Ibsen
Amb el suport de: Àngels Barrientos i Jaume Pujadas
Casa de nines, clàssic modern d’Henrik Ibsen (1879), despulla les convencions del matrimoni burgès. En un món on la moral i els costums establerts xoquen amb l’egocentrisme i les aparences, Nora —una dona aparentment frívola i mimada— descobreix la falsedat del seu entorn i afronta una decisió que sacsejarà la seva vida.
Una peça que va obrir camí al feminisme i que continua interpel·lant-nos avui sobre el poder, la llibertat i la identitat. Un drama contemporani en què la moral i els costums establerts s’enfronten a l’egocentrisme dels personatges.
4 d'octubre a les 19:00 h
13 I DIMARTS
Cia Grup de teatre Els Rovellats (Cartellà)
Durada: 70 minuts
Direcció: Jean Pierre Martínez
Sí és dia 13 i a més dimarts, tot pot sortir malament, molt malament o bé, molt bé!
La Júlia i la Cristina han convidat a sopar en Patrici i la Natàlia. Però ella arriba sola i desconsolada. S‘acaba d’assabentar que l’avió on viatjava el seu marit s’ha precipitat al mar. Pendent de les notícies, per a saber si és entre els supervivents, les amfitriones descobreixen que acaben de guanyar el Superpot milionari de la Primitiva d’aquest dimarts 13.
Entre fatalitats i eufòries, el sopar esdevé un embolic tan explosiu com divertit: una esbojarrada successió de contratemps on l’humor actua com a antídot per a superar un dia negre.
11 d'octubre a les 19:00 h
E.R. ACTRIUS
Cia Increinxedo (Sant Gregori)
Durada: 90 minuts
Autor: Josep M. Benet i Jornet
Direcció: Rafel Nieto
Tres actrius rememoren la personalitat de la seva mestra, Empar Ribera, les inicials de la qual configuren el títol de l’obra, quan una jove estudiant d’art dramàtic les entrevista per preparar- se les proves de selecció per representar el paper d’Empar Ribera de jove en una obra. Les tres dones han seguit camins professionals diferents: la Glòria Marc ha esdevingut una diva internacional i en certa manera la continuadora de la carrera de Ribera; l’Assumpta Roca s’ha convertit en una estrella popular de la televisió, i el talent de la Maria Caminal ha passat a segon terme, als estudis de doblatge.
12 d'octubre a les 19:00 h
Entrades:
Anticipades: 8€ - 6€ amb Targeta Cultura de Sant Gregori
Venda d'entrades anticipades a l'Ajuntament de Sant Gregori,
a Cal Bolet i per internet a: venda d'entrades
A taquilla: 10€ - 8€ amb Targeta Cultura de Sant Gregori
S'obrirà la taquilla 1 hora abans de cada espectacle
Més Informació a:
CAL BOLET
972 42 90 72
cultura@santgregori.cat